مشکل امریکا و اروپا نه سپاه بلکه گفتمان انقلاب اسلامی است 

رشت - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به تلاش اروپا و آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی گفت: مشکل اروپا و آمریکا، سپاه پاسداران نیست بلکه گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر شکراللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شکل گرفتن حکومتی دینی برای از بین بردن آن توطئه چینی کرده و می کنند، افزود: آنان برای مقابله با انقلاب اسلامی سه راهکار اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی را در پیش گرفته اند.
وی اظهارکرد: اسلام هراسی توسط دشمنان زمانی اتفاق افتاد که انقلاب اسلامی بر اساس پایه های دینی و اسلامی شکل گرفت که این امر نه خوشایند ببوک شرق به سردمداری اتحاد جماهیر شوروی سابق و نه غرب و آمریکا بود.
سردار شکر اللهی با بیان اینکه دشمنان بعد از اسلام هراسی بدنبال ایران هراسی هستند، تصریح کرد: رسانه های امپراطوری غرب زمینه را طوری وانمود می کنند که ایران دربی ثباتی منطقه نقش اساسی دارد و علیه ایران اسلامی جنگ ادراکی راه انداخته اند.
وی خطاب به کشورهای منطقه گفت: کشورهای همسایه ما بدانند آمریکا و اروپا وفا ندارند، ببینید با دوستان‌شان از محمد رضا پهلو تا صدام حسین و حسنی مبارک چه کردند.
وی سپاه هراسی را یکی دیگر از جنگ های روانی دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و افزود: اخیرا آمریکا جنگ «سپاه هراسی» را کلید زده است و در همین راستا مدتی قبل سپاه پاسداران را در لیست تروریستی خود قرار داد و بعد از مدتی دیگر همین مسیر غلط و اشتباه را پارلمان اروپا طی کرده است.
سردارشکر الهی با بیان اینکه آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا خودشان در مظان اتهام تروریستی بودن هستند، گفت: بیشترین جنگی که در دنیا و خاورمیانه روی داده توسط ناتو و ایالات متحده بوده است؛ آیاجنایاتی که ناتو در افغانستان و عراق انجام داد را فراموش کرده اید؟
وی ادامه داد: طبق اصل۳۹ منشور سازمان ملل متحد تنها مرجعی که می‌تواند یک گروه را تروریستی اعلام کند شورای امنیت است آیا کشورهای اروپایی و آمریکا صلاحیت این را دارند که این اقدام را انجام دهند.
وی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو نیروهای مسلح کشور و یک نظام قانونی در جمهوری اسلامی است و براساس اصل ۳۹ منشور قانون اساسی کسی نمی تواند یک نیروی مسلح را به عنوان گروه تروریستی معرفی کند.
وی جرم سپاه را از بدو انقلاب در خط مقدم مقابله با دشمنان عنوان و بیان کرد: جرم سپاه بودن در کنار مردم در بحران هایی همچون سیل و زلزله و سایر مشکلات مردمی بوده، جرم سپاه، جانانه ایستادن در مقابل داعش و فرستادن این جرثومه فساد به زباله دان تاریخ است از اینرو امروز سپاه خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
سردار شکر اللهی در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم اظهار کرد: دلیل توهین به قرآن؛ حکومتی است که در سال ۵۷ با انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و موجب شده تا دین اسلام روز به روز فراگیرتر شده و مسلمانان اروپا هر روز تعدادشان بیشتر شود.
وی با بیان اینکه آنها چه بخواهند و چه نخواهند اسلام در اروپا و آمریکا در حال گسترش است، تصریح کرد : کسی نمی توانند این نور الهی را خاموش کندو هر کاری می کنند اسلام در جهان محبوب تر می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha