مازندرانی‌ها توهین به قرآن کریم و تروریستی خواندن سپاه را محکوم کردند

ساری - ایرنا - مردم نقاط مختلف مازندران پس از شرکت در نماز عبادی- سیاسی جمعه با تجمع در مصلاها و میادین شهرهای استان اقدام توهین آمیز شهروند تندرو اسلام ستیز سوئدی- دانمارکی به قرآن کریم و تلاش پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه را محکوم کردند. 

نمازگزاران سراسر استان مازندران پس از اقامه نماز جمعه در اقدامی خودجوش مبادرت به برگزاری تجمع کردند.

نمازگزاران ساری ، مرکز مازندران از میدان شهدا تا مسجد امام حسین (ع) این شهر راهپیمایی کردند و با سردادن شعارها، جسارت این شهروند اروپایی را محکوم کردند.

آنها با سردادن شعارهای «الله اکبر »، «سکوت در برابر اهانت خیانت است خیانت است» ، «اروپا حیا کند دشمنی را رها کن»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «هر فتنه ای توی دنیا زیر سر آمریکاست»،« این منطق قرآن است، مرگ بر آمریکا» و «بانگ مسلمانان است مرگ بر آمریکا»، اقدامات اخیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

مازندرانی‌ها توهین به قرآن کریم و تروریستی خواندن سپاه را محکوم کردند

در این تجمع قطعنامه پنج بندی قرائت شد که در مفاد این قطعنامه ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی ، پیشرفت کشور را مدیون هدایت‌های رهبر معطم انقلاب دانسته و اهانت اخیر به مقدسات را محکوم کردند و از کشورهای دیگر خواستند تا این سیاست پلید را محکوم کنند.

در بخش دیگری از این قطعنامه اعلام شده است: جنگ های نیابتی در مقابله با سپاه برای ایجاد ثبات در منطقه بوده است که از این نهاد حمایت می کنیم؛ آمریکا را همچنان دشمن نظام دانسته و از نیروهای امنیتی در نظم و امنیت قدردانی می کنیم.

راهپیمایی کنندگان همچنین در این قطعنامه تاکید کردند: امت صبور ایران تلاش های قوای سه گانه برای حل مشکل اقتصادی را خواستار شدند تا با ارتقای آسایش مردم ، دشمنان را در ایجاد راهبرد تضعیف روحیه مردم مایوس سازند.

راسموس پالودان یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه اول بهمن در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.

این اقدام غیرانسانی شهروند اروپایی از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد.

مصر، کویت، ایران، امارات متحده عربی، الازهر مصر، مجمع جهانی علمای مسلمان، قطر، عربستان، اندونزی، اردن، مغرب، سازمان همکاری اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و گروه انصارالله نسبت به این اقدام و تکرار آن بیانیه صادر کردند و در مورد گسترش اقداماتی که باعث بی‌حرمتی به ادیان و تشدید خشونت‌ها شود، هشدار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha