میاندوآب قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان آذربایجان‌غربی شد

مهاباد - ایرنا - رییس هیات کشتی میاندوآب گفت: کشتی‌گیران این شهرستان در مسابقات کشتی آزاد جوانان آذربایجان‌غربی مقام قهرمانی را کسب کردند.

داریوش عسکری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی هیات کشتی میاندوآب برگزار شد، افزود: تیم کشتی این شهرستان با ۱۸۱ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم کشتی ماکو با ۱۲۳ امتیاز دوم شد و تیم مهاباد نیز با ۱۱۷ امتیاز جایگاه سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۳۰ کشتی‌گیر در قالب ۲۱ از شهرهای آذربایجان‌غربی در اوزان ۱۰ گانه به رقابت پرداختند، اظهار کرد: تیم بزرگسالان میاندوآب نیز در مسابقات اخیر در ماکو مقام قهرمانی استان را کسب کرده بود.

رییس هیات کشتی میاندوآب با بیان اینکه این دوره از مسابقات کشتی استانی به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید باهنر برگزار شد، گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشوری که در سالن ورزشی هفت تیر تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

به گزارش ایرنا، در حاشیه این دوره از رقابت‌ها از داریوش جبارزاده داور کهنه کار اهل میاندوآب و قهرمان سابق کشتی ایران از میادین داوری خداحافظی و به درجه بازنشستگی نایل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha