تساوی تماشایی دربی کرمان؛ فرار گل‌گهر از شکست

تهران- ایرنا- دربی تماشایی فوتبال کرمان با تساوی دو بر دو تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا؛ امروز جمعه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس‌رفسنجان که در این فصل عملکرد خوبی داشته‌اند به مصاف هم رفتند تا برگزار کننده دربی کرمان باشند. این بازی تماشایی در نهایت برنده نداشت. در واقع هر تیم، در یک نیمه خوبی داشت تا این بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد.

محمدحسین زاهدی‌فرد قضاوت این دیدار حساس را با کمک های محمدجواد مداح و حسین مرادی برعهده داشت.

در همان دقیقه نخست، امین قاسمی‌نژاد برای گل‌گهر موفق به گلزنی شد اما کمک داور با بالا بردن پرچم خود، گل را آفساید اعلام کرد.

در ادامه این میهمان بود که عملکرد خوبی داشت و در دقیقه ۳۸ با شوت تماشایی و غیر قابل مهار میثم تیموری به گل نخست دست پیدا کرد.

در دقیقه ۴۳ مس صاحب ضربه ایستگاهی شد و مهدی محبی توپ را برای آذرباد کاشت و کاپیتان نارنجی‌پوشان با شوت سنگین، دروازه را هدف گرفت و توپ پس از برخورد به دفاع و با اشتباه فروزان به گل دوم تبدیل شد.

سرمربی گل‌گهر که از عملکرد تیمش رضایت نداشت در ابتدای نیمه دوم دست به چهار تعویض زد تا شاید شرایط بازی را عوض کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که نتیجه را از دست رفته می‌دیدند، نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و در دقیقه ۵۳ صاحب ضربه پنالتی شدند تا قاسمی‌نژاد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

حملات گل‌گهر ادامه یافت و در دقیقه ۹۳ ارسال قاسمی‌نژاد را آرمین سهرابیان مدافع پیش تاخته این تیم موفق شد با ضربه سر، کار را به تساوی دو بر دو بکشاند.

گل‌گهر با این تساوی به امتیاز ۳۰ رسید و رتبه سوم را از استقلال پس گرفت. مس‌رفسنجان هم با ۲۴ امتیاز در جایگاه ششم باقی ماند.

ترکیب گل گهر

محسن فروزان، مهران گلزاری(علی آشوری)، علیرضا آرتا، امیر جعفری، مهدی تیکدری(بهنام برزای)، محمد خدابنده‌لو، اریک بایناما(یونس شاکری)، امین پورعلی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی(شایان مصلح) و امین قاسمی‌نژاد

ترکیب مس

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری(مهدی ترکمان)، مهدی محبی(امید لطیفی)، محسن آذرباد (مهرداد رضایی) و لوسیانو پریرا (فراز امامعلی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha