۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85011191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفت مسجدسلیمان با عنایتی هم پیروز نشد؛ دومین تساوی متوالی هوادار

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران با تساوی بدون گل همراه شد.

به گزارش ایرنا، امروز جمعه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند.

جواد رحیم‌زاده با کمک‌های یعقوب سخندان و حمیدرضا افشون قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نفت مسجد سلیمان که در فصل جاری با کسب تنها ۹ امتیاز از ۱۶ بازی در رده آخر جدول قرار دارد، با تغییر سرمربی و انتخاب رضا عنایتی به دنبال یک شوک برای جدا شدن از قعر جدول بود تا سرمربی جدید مسجد سلیمانی‌ها در اولین مسابقه روبه‌روی تیم سابقش یعنی هودار قرار بگیرد. هوادار هم در حالی پا به این مسابقه گذاشت که با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار داشت.

نفت مسجدسلیمان با عنایتی هم پیروز نشد؛ دومین تساوی متوالی هوادار

مصاف نفت مسجد سلیمان و هوادار در نیمه اول سرد و کسل کننده دنبال شد و دروازه‌های دو تیم تهدید جدی نشد تا تماشاگرانی که برای اولین بار پس از چند ماه به استادیوم آمده بودند تماشاگر یک بازی سرد باشند.

در نیمه دوم شاهد یک بازی پرحادثه‌تر نسبت به نیمه اول بودیم و این نفت مسجد سلیمان بود که با توجه به بازی در خانه، نمایش بهتری داشت. در خطرناک‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۸۰ ضربه پیمان رنجبری در یک موقعیت خطرناک راهی به دروازه خالدآبادی پیدا نکرد تا در نهایت نفت مسجد سلیمان و هوادار با تساوی صفر - صفر به کارشان پایان دهند.

نفت مسجد سلیمان با این یک امتیاز سرانجام در لیگ برتر امسال امتیازهایش پس از ۱۷ هفته دو رقمی شد و قعرنشین لیگ باقی ماند. هوادار هم با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در رده دهم جدول قرار گرفت.

ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان:

علی محسن‌زاده، محمد خرم‌الحسینی، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میثم نقی‌زاده، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبداللهی، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب تیم هوادار تهران:

محمدرضا خالدآبادی، عزت پورقاز، مهدی عبدی، صائب محبی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، محمد حسینی، مهدی مهدی‌خانی، محمد چهارمحالی، محمد میری و بابک مرادی

سرمربی: ساکت الهامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha