برتری فولاد در نیمه نخست دیدار با پرسپولیس/ ستاره اسپانیایی با گل شروع کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فولادخوزستان در نیمه نخست دیدار حساس مقابل پرسپولیس به برتری یک بر صفر دست یافت.

به گزارش ایرنا؛ عصر امروز جمعه در حساسترین و آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، فولادخوزستان پذیرای تیم صدرنشین پرسپولیس است.

قضاوت این دیدار مهم را موعود بنیادی‌فر برعهده دارد. محمدرضا ابوالفضلی و هادی طوسی هم کمک‌های او هستند.

بازی در حالی آغاز شد که پرسپولیس برای حفط فاصله‌اش در صدر جدول با سایر مدعیان نیاز به برتری دارد و فولاد هم باید به موفقیت برسد تا ضمن پایان دادن به نتایج نامناسب در دیدارهای خانگی، شرایط خود را بهبود ببخشد.

نکته جالب، قرار گرفتن روبرتو تورس ستاره اسپانیایی در ترکیب فولاد است. او که به تازگی از اوساسونا جدا شده و به خوزستان آمده است، از سوی جواد نکونام خیلی زود در ترکیب اصلی به میدان رفت.

فولاد بازی را تهاجمی‌تر آغاز کرد با پِرس از بالا سعی داشت ضمن جلوگیری از بازیسازی پرسپولیس، خیلی زود حملات خطرناکی را طراحی کند.

در ادامه پرسپولیسی‌ها روند بازی را با پاس‌های متعدد در اختیار گرفته و خود به دروازه میزبان نزدیک کردند.

در دقیقه ۲۳ ارسال بی‌نقص احسان پهلوان به روبرتو تورس رسید و ستاره اسپانیایی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پرسپولیس را گشود تا شروعی عالی در فولاد داشته باشد.

سپس بازیکنان پرسپولیس برای جبران گل خورده، روش تهاجمی را در پیش گرفتند. در دقیقه ۳۸، شیخ دیاباته به جای علی نعمتی وارد زمین شد تا میهمان، هجومی شود.

ترکیب فولاد

کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، محمد غبیشاوی، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، سعید واسعی، سینا مریدی و سعید آقایی

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی(شیخ دیاباته)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی و محمد عمری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha