سرمربی صنعت نفت آبادان: انتظار دریافت سه گل از آلومینیوم را نداشتم 

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: انتظار دریافت سه گل از تیم آلومینیوم را نداشتم، امروز روز خیلی سختی بود.

«ادسون آرا اوجو تاوارس» عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی با تیم آلومینیوم در اراک، افزود: در خط دفاع سه گل دریافت کردیم اما واقعیت فوتبال این است، سه اشتباه انجام دادیم و تیم مقابل هم با اشتباهات ما به گل رسید.

وی بیان کرد: تیم ما شانس برای گل زدن زیاد داشت، بویژه زمانیکه گل دوم را دریافت کردیم و بعد از ضربه پنالتی توپ به گل نشست، بازی دست ما بود اما بازی را باختیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: مجبوریم سخت تلاش کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تاوارس بیان کرد: تیم آلومینیوم در خانه‌اش با تمام وجود بازی کرد و خطای روی «حسین ساکی» به نظرم پنالتی بود.

وی، درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز گفت: خیلی مهم است که تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند در این لیگ حضور هواداران آلومینیوم، این تیم را به جلو هل داد و به آنان انگیزه داد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: امیدواریم زمانیکه در آبادان بازی می‌کنیم بتوانیم از وجود هواداران برای پیروزی استفاده کنیم.

تاوارس در خصوص جذب بازیکن هم عنوان کرد: اگر باشگاه از من بخواهد دنبال بازیکنان دیگری هستم در شرایط سختی قرار داریم، تیم شروع خوبی نداشت.

وی اظهار داشت: خیلی سخت است که در نیم فصل، بدنه اصلی تیم را دست بزنیم و آن را عوض کنیم.

تیم صنعت نفت آبادان عصر امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مقابل حریف خود، آلومینیوم اراک شکست خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha