مربی تیم هوادار: کسب یک امتیاز در زمین حریف، نتیجه خوبی است

اهواز - مربی تیم هوادار گفت: از تساوی ناراحت هستیم ولی گرفتن یک امتیاز آن هم در زمین حریف برای ما خوب است زیرا معتقدیم در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت تر می‌شود.

به گزارش ایرنا، شاهرخ بیانی جمعه در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من هیچ موقع به داوری اعتراض نکردم، ولی امروز دو موقعیت گلزنی ما به اشتباه آفساید اعلام شد که به کمک داور گفتیم و او گفت قانون عوض شده و ما را توجیه کرد.

وی افزود: در نیمه دوم هم همین حالت پیش آمد و صحنه‌ای که یک متر بیرون از آفساید بود را آفساید گرفت.

مربی هوادار گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم چون هر تیمی که تغییرات دارد، شوکی به آنها می‌شود. نفت مسجدسلیمان از تیم‌های خوب باشگاهی ما بوده و در نیم فصل اول هم که با آن‌ها بازی کردیم خوب بودند.

وی افزود: بازیکنان ما خوب بازی کردند و حریف هم خوب بود. فقط دو صحنه‌ای که داور آفساید گرفت شیرازه تیم‌مان را از بین برد. یک تعویض اجباری هم داشتیم که روی روند تیم موثر بود.

بیانی در مورد مشکل گلزنی تیمش گفت: در فوتبال ما مسئله گلزنی در تمام بازی‌ها وجود دارد. ما ۱۷ بازی کرده‌ایم و بهترین گلزن‌ لیگ‌مان ۶ گل زده است. در کل ما از بچه‌ها راضی هستیم و به داشتن فقط یک گلزن فکر نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه میانگین سنی تیم‌شان بالاست افزود: ما تنها تیمی هستیم که ۹ بازیکن جوان داریم. دروازه‌بان ما ۲۱ ساله است و اولین باری بود که تماشاگر می‌دید. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و هوادار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha