دستیار وزیر خارجه: حادثه سفارت آذربایجان به سرعت مدیریت شد

تهران- ایرنا- دستیار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: حادثه مربوط به سفارت آذربایجان در تهران به سرعت مدیریت شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، سیدرسول موسوی روز شنبه در توییتی در مورد حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران نوشت: روز جمعه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، روزی سخت ولی پرموفقیتی داشت. اتفاقی که در سفارت آذربایجان افتاد و هیچ چیز جز انگیزه شخصی پشت آن نبود و می‌توانست برای کشور پر هزینه شود که به سرعت مدیریت شد.

وی در ادامه نوشت: سرعت عمل قابل تحسین همه دست اندرکاران از بالاترین سطح تا وزارت خارجه، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران... و صداوسیما تمام ماجرا را روشن کرد.

به گزارش ایرنا، ساعت هشت صبح روز جمعه هفتم بهمن ماه یک دستگاه خودروی پراید با توقف مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و پس از به‌کار گیری سلاح موفق به ورود به داخل ساختمان سفارت شد و یک فرد از جمهوری آذربایجان کشته و ۲ نفر را مجروح کرد. بررسی ها نشان می دهد که عامل این حادثه انگیزه شخصی از این حمله داشته است و بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، این متهم فروردین ماه امسال شکایت‌ مفقودی همسرش را که اهل باکو بوده، در ارومیه ثبت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha