۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85011842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت بیمارستان شهرستان جغتای خراسان رضوی ارتقا یافت

سبزوار- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظرفیت بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستان جغتای به ۸۵ تخت بیمارستانی ارتقا یافت.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد سالاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان شهرستان جغتای ۶۴ تختخوابه بود که با آغاز به کار بخش‌های قلب، آی سی یو و سی سی یو، شمار تخت های این مرکز درمانی به ۸۵ تخت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی بخش‌های قلب، آی سی یو و سی سی یو در این بیمارستان ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از این اعتبار از سوی مجمع خیران سلامت شهرستان جغتای تامین شده است.

دکتر سالاری گفت: با راه‌اندازی این سه بخش در بیمارستان جغتای، نیاز به مراجعه بیماران قلبی و دیگر بیماران مربوط به آی سی یو و سی سی یو به سبزوار و دیگر شهرهای بزرگ کاهش یافته و مردم این منطقه طعم شیرین عدالت در امکانات درمانی را خواهند چشید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین با راه‌اندازی بخش‌های قلب، آی سی یو و سی سی یو، پزشکان متخصص مورد نیاز جذب بیمارستان جغتای شدند.

بیمارستان ولی عصر(عج) جغتای شامل بخش های آی سی یو و سی سی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، قلب و عروق، دیالیز، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پست پارتوم و داروخانه است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

شهرستان ۴۸ هزار نفری جغتای در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد ۵۶ روستا دارد و ۳۹ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن مناطق روستایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha