۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85011926
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توهین به مقدسات دینی نشانه ناتوانی دشمنان است

۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85011926
توهین به مقدسات دینی نشانه ناتوانی دشمنان است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با محکوم کردن اقدام دشمنان اسلام در توهین به ساحت قرآن کریم و مقدسات الهی، گفت: این اقدام دشمنان اسلام، نشانه ناتوانی و ضعف دشمنان در مقابل نظام اسلامی و قرآن است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی طاهری روز شنبه در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان افزود: دشمنان نظام اسلامی، زمانی که در مقابل گفتمان مقاومت و پیروزی‌های میدانی کم می آورند به مقدسات دینی و قرآن اهانت می‌کنند که نشان می‌دهد دشمنان در مقابل نظام اسلامی دچار استیصال و ضعف شده‌اند و نتوانسته در گفتمان و درگیری میدانی به جای برسند.

به گفته وی، اهانت به قرآن کریم و مقدسات نشانه ناتوانی گفتمان شیطانی غرب در مقابل گفتمان الهی و توحیدی، قرآنی و انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: امروز گسترش تفکر اسلامی و قرآنی و توحیدی به گونه‌ای است که صاحبان منافع انسان مدار غرب نسبت به قرآن و آیات قرآن دچار ضعف شده‌اند و به کاری که در طول تاریخ دشمنان قران انجام می‌دادند روی آورده‌اند که این نشانه پیروزی قرآن و غلبه قرآن کریم بر سایر گفتمان‌هاست.

طاهری با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید در این ایام با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به جهادتبیین توجه ویژه شود و در همه کارها و فعالیت‌ها باید رویکرد جهاد تبیین داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر فعال شدن هرچه بیشتر هیات‌های مردمی، تشکل‌ها و هیاتهای قرآنی با ماهیت جهادتبیین تاکید کرد و گفت: علاوه بر برگزاری مسابقات قرآنی و توجه به روانخوانی و روخوانی قرآن، باید به محتوای قرآن توجه بیشتر شود تا تبیین قرآن اتفاق بیفتد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ قرآن و قرآن‌خوانی گفت: دشمن با محتوا و تبیین قرآن مشکل دارد و باید به این امر توجه ویژه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان، امروز کارآمدی نظام و عملکرد نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند و باید همه مسوولان و خادمان نظام به تبیین دستاوردهای نظام بپردازند تا دشمنان نتواند به اهداف شوم خود که ناکارآمد نشان دادن نظام است، دست پیدا کنند.

طاهری بر نشان دادن و تبیین کارنامه نظام ازسوی مسوولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تاکید کرد و گفت: با تببین درست دستاوردهای نظام می‌توان کارنامه قبولی را از مردم دریافت کنیم.

وی به مردمی برگزار کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: هم اکنون 200 هیات قرآنی و یک‌هزار هیات مذهبی در سطح استان فعال است و باید از ظرفیت این هیات‌ها، سایر انجمن‌ها، تشکل‌ها و همچنین خود مردم برای بزرگداشت این ایام استفاده شود.

طاهری اظهار داشت:بیان پی‌ در پی دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم یک اصل مهم است و مدیران و مسوولان نظام باید به تبیین این دستاوردها بپردازند و از ظرفیت مردمی برای تبیین بیشتر این دستاوردها استفاده کرد.

وی بر تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت : باید از ظرفیت مدارس و دانش‌آموزان استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به راه‌اندازی پویش پرچم اشاره کرد و گفت: پرچم ایران برای همه عزیز و بزرگ است اما در اغتشاشات اخیر به این پرچم که به عنوان عزت ملی است اهانت شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست، نحوه اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه دهه فجر از سوی دستگاه‌های متولی در چهارمحال و بختیاری تبیین شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha