۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85011977
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هشت دونده همدانی جواز حضور در انتخابی تیم ملی را کسب کردند

همدان- ایرنا- رییس هیات دو ومیدانی همدان گفت: هشت دونده این استان جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی صحرانوردی کشور را کسب کردند.

مسعود بنوان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات دو صحرانوردی انتخابی تیم ملی ۱۸ بهمن ماه جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود و چهار دونده در رده جوانان و چهار دونده در رده بزرگسالان در ترکیب تیم منتخب همدان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: در رده جوانان پوریا اسحاقی نژاد از همدان، متین شهبازی از کبودراهنگ، سجاد موسالو از همدان و امیرحسین ملامیر از تویسرکان و در رده بزرگسالان شاهین یزدان، مهدی لقمانی ادهم، علی ترابی و فخرالدین دلفان همگی از همدان با کسب عناوین نخست تا چهارم برای شرکت در رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

بنوان ادامه داد: این نفرات با کسب امتیازهای لازم در مسابقات دو صحرانوردی که در رده جوانان و بزرگسالان به ترتیب در مسافت‌های هشت و ۱۰ کیلومتر برگزار شد، با تصمیم کمیته فنی انتخاب شدند.

هشت دونده همدانی جواز حضور در انتخابی تیم ملی را کسب کردند

رییس هیات دو ومیدانی همدان با بیان اینکه همه دونده‌های منتخب استان شانس کسب سهمیه تیم ملی را دارند، افزود: همدان همواره از تیم‌های مدعی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوده و امسال نیز دونده‌های استان با آمادگی کامل رهسپار مسابقات می‌شوند.

وی ادامه داد: اردوی آماده‌سازی تیم‌های صحرانوردی استان نیز تشکیل شده و هدف ما کسب بیشترین سهمیه تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی است.

بنوان خاطرنشان کرد: خوشبختانه همدان از مربیان باتجربه در دو ومیدانی برخوردار است و به لحاظ فنی تیمی کامل را برای آماده‌سازی مطلوب دونده‌ها در اختیار داریم.

استان همدان دارای بیش یکصد دونده صحرانورد به صورت حرفه‌ای در رده‌های سنی مختلف است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha