۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85012215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش وینیسیوس پس از به «دار» آویختن مانکن او از پُلی در مادرید+ عکس

تهران- ایرنا- ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید در واکنش به توهین نژادی به وی در جریان دیدار این تیم برابر رئال وایادولید که پیش از دربی مادرید هم تشدید شده بود، گفت که لالیگا اسپانیا همچنان مقابل ورود «نژادپرستان» به ورزشگاه‌ها هیچ کاری نمی‌کند!

به گزارش عصر شنبه ایرنا، وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در جریان پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر رئال وایادولید، ظاهرا هدف توهین‌ نژادی قرار گرفت.

در ماه سپتامبر ۲۰۲۲، باشگاه اتلتیکو مادرید شعارهای نژادپرستانه علیه این بازیکن ۲۲ ساله را محکوم کرد و آن را «غیر قابل قبول» خواند.

به‌تازگی نیز در آستانه دربی مادرید، مانکنی با پیراهن شماره ۲۰ این بازیکن در رئال، از پلی روبه‌روی کمپ تمرینی کهکشانی‌ها به «دار» آویخته شد!

واکنش وینیسیوس پس از به «دار» آویختن مانکن او از پُلی در مادرید+ عکس

وینیسیوس درباره توهین‌های نژادی گفت: نژادپرستانه همچنان به بازی‌ها می‌روند و بازی‌های بزرگ‌ترین باشگاه جهان را از نزدیک تماشا می‌کنند و لالیگا نیز همچنان منفعل است!

وی افزود: من اما همچنان با سری بالا به کارم ادامه می‌دهم و پیروزی‌هایم با رئال را جشن می‌گیرم. در نهایت اما همه چیز تقصیر خودم است.

سخنگوی لالیگا در واکنش به توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس گفته است که در این لیگ «نفرت‌پراکنی هیچ جایی ندارد.»

لیگ فوتبال اسپانیا همچنین از آغاز تحقیقات درباره شب حادثه خبر داد و اعلام کرد که برای شناسایی و پیگرد فرد یا افراد خاطی با مراجع ذی‌ربط همکاری خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha