۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85012262
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

العامری: عملیات شجاعانه و قهرمانانه فلسطینیان، حق مشروع آنهاست

تهران-ایرنا- رئیس ائتلاف الفتح عراق با اشاره به عملیات ضد صهیونیستی دیروز و امروز قدس اشغالی، گفت که آنچه که فلسطینیان قهرمان علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهند، حق مشروع و طبیعی آنها است.‌

گزارش ایرنا، رئیس ائتلاف الفتح عراق در ادامه اظهاراتش درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین مربوط به عملیات تیراندازی فلسطینیان در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، تصریح کرد: فقط رژیم غاصب و حامیانش مسئول تحولات اخیر هستند.

العامری افزود: ما اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت برادر فلسطین را به شدت محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: آنچه فلسطینیان دلیر در عرصه مقاومت انجام می دهند، حق طبیعی و مشروع آنها است چراکه سرزمینشان مورد تعرض قرار گرفته و حقوق فلسطینیان توسط یک رژیم غاصب که بر سرکشی، تجاوز و گستاخی خود پافشاری می کند، پایمال شده است.

هادی العامری خاطرنشان کرد: به شجاعت و رشادت مردم فلسطین در رویارویی با اشغالگران منفور درود می‌فرستیم و مفتخریم که می‌بینیم از نظر سبک و مکان عملیات مقاومت، تحول شگرفی صورت گرفته است.

رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت: این پیامی رسا به رژیم اشغالگر است که که زمان تهاجم او گذشته و معادله مبارزه به ضرر او تغییر کرده است.

منابع رژیم صهیونیستی امروز شنبه از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند.

این دومین عملیات استشهادی ضد صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اشغالی قدس به شمار می‌رود.

شب گذشته نیز شهر قدس اشغالی شاهد عملیات شهادت طلبانه «خیری علقم» جوان مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست ها در شهر جنین در کرانه باختری بود.

در جریان این عملیات مبارز فلسطینی، ۷ شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha