۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85012298
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مادر شهیدان حیدرزاده در دامغان آسمانی شد

۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85012298
مادر شهیدان حیدرزاده در دامغان آسمانی شد

سمنان- ایرنا- " سکینه هراتی" مادر بزرگوار شهیدان "ابوالفضل و عباسعلی حیدر زاده" ، از شهدای دفاع مقدس از دیار دامغان استان سمنان امروز شنبه هشتم بهمن ۱۴۰۱ به ندای ارجعی معبودش لبیک گفت و راهی سفر آخرت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حیدرزاده فردا یکشنبه نهم بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مقابل مسجد امام حسین( ع ) روستای نعیم آباد، از توابع شهرستان دامغان برگزار و پس از خاکسپاری مراسم ختمی در حسینیه اعظم همان روستا برگزار می شود.


مراسم هفتم این مادر بزرگوار روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در جوار تربت پاکش برقرار خواهد بود.
شهیدان ابوالفضل و عباسعلی فرزندان علی‌اکبر حیدرزاده و سکینه هراتی اهل روستای نعیم‌آباد از توابع شهرستان دامغان هستند.

مادر شهیدان حیدرزاده در دامغان آسمانی شد
شهید عباسعلی حیدرزاده


شهید عباسعلی حیدرزاده در بیست‌وهشتم آذرماه ۱۳۳۸ در روستای نعیم‌آباد دامغان چشم به جهان گشود و در زمان جنگ تحمیلی به عنوان فرمانده دسته پیاده در دفاع از کشور نقش‌آفرینی کرد و سرانجام یازدهم اردیبهشت ۱۳۵۹ طی درگیری با نیروهای ضد انقلاب در سنندج و اصابت گلوله به سرش شهید شد.

مادر شهیدان حیدرزاده در دامغان آسمانی شد
شهید ابوالفضل حیدرزاده


شهید ابوالفضل حیدرزاده متولد دهم اردیبهشت ۱۳۴۷ است که در زمان جنگ تحمیلی محصل و ۱۹ ساله بود که با وجود سن و سال کمی که داشت دفاع از وطن را بر خود یک وظیفه می‌دانست و به عنوان تک تیرانداز در نبرد با دشمنان نقش‌آفرینی می‌کرد و سرانجام در بیست و چهارم اسفند ۱۳۶۶ در عملیات بیت المقدس ۲ در اثر اصابت ترکش به سید و سالار شهیدان پیوست.



برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha