۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 5304
کد خبر: 85012454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده نخستین شهید کازرون در مبارزات انقلابی تجلیل شد

شیراز- ایرنا- خانواده نخستین شهید مردم کازرون در مبارزات انقلابی سه‌شنبه در آستانه دهه فجر با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس تجلیل شد.

جواد قناعتی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در سفر به شهرستان کازرون با خانواده معظم شهید منصور محسن پور دیدار کرد و نقش آفرینی این شهید والامقام در مبارزات انقلابی را ستود.

شهید منصور محسن پور متولد سال ۱۳۳۲ در شهرستان کازرون بود که بنا بر اعلام بنیاد شهید کازرون، وی در مبارزات انقلابی، نه تنها نوارهای سخنرانی و کتاب‌های امام خمینی را در زادگاه خود توزیع می‌کرد، بلکه به همین منظور به شهرهای دیگر از جمله تبریز، قم و اصفهان نیز سفر می‌کرد. رژیم وقت که از فعالیت‌های این شهید مطلع شده بود چندین بار وی را دستگیر و تهدید کرد. با این وجود، مبارزات این شهید والامقام ادامه یافت تا در تاریخ 19 اردیبهشت 1357 به شهادت رسید.

خانواده نخستین شهید کازرون در مبارزات انقلابی تجلیل شد

زمینه حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات فراهم شود
بنا بر گزارش دریافتی از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در سفر به کازرون همچنین در جمع کارمندان و مدیران فرمانداری ویژه این شهرستان و بخشداری های تابعه آن گفت: مجموعه فرمانداری ها تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات آتی راداشته باشند و مجریان انتخاباتی با مطالعه قانون انتخابات و رعایت برنامه ریزی زمانبندی انتخابات ، تعامل با هیات های نظارتی و فعالان سیاسی ، زمینه و شرایط را برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
قناعتی در ادامه افزود : از تمامی ظرفیت های دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و آزاد استفاده شود.
این مقام مسئول یادآور شد: همواره رهبر معظم انقلاب به اصل امانت‌داری در انتخابات تاکید داشته‌اند، لذا همه ما به عنوان مجری انتخابات امین رأی مردم هستیم و رأی مردم حق‌الناس است.
وی با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات ۱۴۰۲، گفت: دستگاه‌های اجرایی دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را ندارند.
مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس از تمامی مجموعه فرمانداری خواست که از هم‌اکنون آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی با شکوه ، سالم و امن در اسفندماه ۱۴۰۲ فراهم نموده و با رصد دقیق ، نیازمندی های را رفع نمایند.
قناعتی همچنین به اهمیت و نقش علما، فعالان سیاسی، نخبگان، معتمدان و افراد تأثیرگذار محلی اشاره کرد و خطاب به دست اندرکاران انتخابات آتی در شهرستان کازرون گفت: تشویق و زمینه‌سازی برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی را داشته باشید.
وی در ادامه حضور سلایق و اقشار مختلف در انتخابات را یکی از مواردی پراهمیت ذکر کرد که می تواند باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و بر فراهم نمودن زمینه و شرایط برای حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات تاکید کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در سفر به کازرون همچنین با جمعی از فعالان سیاسی، معتمدین و صاحب نظران این شهرستان نشستی صمیمی داشت.
شهرستان در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha