۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85013108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات انجمن ورزش های رزمی استان ایلام انتخاب شد

ایلام - ایرنا - سجاد صفربیگی با ۱۹ رای مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال رئیس هیات انجمن های ورزش‌های رزمی استان ایلام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات ورزش‌های رزمی استان ایلام روز یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در مرکز خدماتی، رفاهی باشگاه فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد.

در این انتخابات آقایان جاسم موسی نژاد و سجاد صفربیگی کاندید ریاست هیئت انجمن های ورزشهای رزمی ایلام بودند که سجاد صفر بیگی با کسب ۱۹ رای از ۲۷ رای ماخوزه به مدت چهار به عنوان رییس این هیات معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه در زمینه ورزش های رزمی سالهای اخیر اقدامات موثری صورت گرفته است، گفت: توسعه‌ زیرساخت های ورزشی از مهمترین وظایف حوزه ورزش جوانان می باشد که اقدامات خوبی در این راستا در استان و شهرستان های تابع صورت گرفته است.

شهاب شهبازی با اشاره به سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان بیان کرد: مبلغ ۱۰۴ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت های استان برای ۳۲ پروژه ورزشی مصوب شد که ۱۲ پروژه آن در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: این پروژه ها در بخش چمن مصنوعی، زمین چمن بزرگ ، سالن های چند منظوره و ... می باشند و مابقی پروژه ها اعتبار آنها تخصیص پیدا کرده و تا پایان سال مالی به بهره برداری می رسند.

به گزارش ایرنا، تعداد ورزشکاران هیات ورزش های رزمی در استان ایلام از زمان شیوع کرونا ریزش پیدا کرد و به یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در بخش آقایان و خانم ها کاهش یافته است که از این تعداد ۸۰۰ ورزشکار در بخش آقایان و ۷۰۰ نفر نیز در بخش بانوان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha