۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبر: 85013141
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دادستان جدید جیرفت: مطالبات بحق مردم را پیگیری می کنم

جیرفت- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: مطالبات بحق مردم و احیای حقوق عامه را به شکل جدی پیگیری می‌کنم و اولویت را بر نظارت بر این حقوق می‌گذارم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین صالحی نژاد روز یکشنبه در آیین معارفه اش افزود: به مسائل و مشکلات شهرستان جیرفت اشراف دارم و قاطعانه درصدد احقاق حقوق مردم هستم.

وی ادامه داد: از هر مدیر انقلابی متدین و دلسوز حمایت می‌کنم اما در زمینه مبارزه با فساد تعارفی با کسی نداریم و در برخورد با فساد قاطعانه و موثر عمل می‌شود.

صالحی نژاد، امینت مردم و مقابله با جرائم خشن را دغدغه خود و پرسنل دادگستری جیرفت دانست و افزود: امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست، قصد بر پیشگیری، اصلاح و بازپروری است اما در مورد جرائم خشم به گونه‌ای قاطعانه عمل می شود که موثر باشد.

وی تاکید کرد: شرایطی ایجاد می‌کنیم که شهرستان جیرفت از نظر کاهش جرائم خشن و امنیتی شاخص باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت اضافه کرد: سرعت در کار بسیار در این شهرستان مورد نیاز است و تلاش می‌کنیم اطاله دادرسی کاهش یافته و زمان رسیدگی به پرونده‌ها به کمترین حد برسد.

وی ادامه داد: با تقویت دادرسی الکترونیک و دادسرای هوشمند تلاش می‌کنیم داسرایی پویا و فعال و در مسیر سند تحول قضایی و بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

صالحی نژاد با تاکید بر اینکه حامی همه برنامه‌های تولیدی و اشتغالزایی هستیم اضافه کرد: مشکلات کشاورزان مظلوم جیرفت و اخلال هایی که در بازار ایجاد می شود با کمک نیروهای امنیتی رصد خواهد شد.

وی گفت: برخی افراد به دنبال ایجاد نارضایتی هستند و وظیفه ما مقابله با این افراد است تا موجب نارضایتی در مردم نشوند.

صالحی نژاد یادآور شد: تلاش بر مردم محوری و جلب رضایت مردم است زیرا رضایت خدا هم در گرو رضایت مردم است.

دادستان جدید جیرفت: مطالبات بحق مردم را پیگیری می کنم

در این آیین از تلاش های حسین سلامی دادستان پیشین جیرفت تقدیر شد و افشین صالحی نژاد به عنوان دادستان جدید جیرفت معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha