۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85013239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین‌های جشن و شادی همگام با دهه فجر در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: آیین‌های جشن و شادی به مناسبت دهه فجر، ایام جشن شعبانیه، استقبال از بهار و ماه رمضان از امروز در مشهد آغاز شد و به مدت سه ماه ادامه دارد.

حسین باغگلی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: از امروز تمام معاونت‌ها موظف شده اند برنامه‌های اختصاصی دهه فجر را در مشهد اجرا کنند و مجموعه‌ای از برنامه‌ها در گروه های سنی مختلف پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۰ برنامه با مشارکت ستاد سازمان فرهنگی و معاونت های فرهنگی شهرداری مشهد برای اجرا برنامه ریزی شده و در ایام دهه فجر نورافشانی به جز شب شهادت حضرت زینب(س) انجام می شود.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: ایام پیروزی انقلاب در مکانهای مختلف شهری موقعیت سازی و با مشارکت مردم نمادهای روز ۲۲ بهمن تهیه می شود.

باغگلی افزود: همچنین مجموعه ای از برنامه فرهنگی و ورزشی در مدارس با تعامل آموزش و پرورش اجرا می شود و رویداد نهایی به صورت شهری در بوستان ملت با حضور منتخبان مدارس برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۳ سالن ورزشی نیز در سیزده منطقه مشهد برای فعالیت ورزشی تفریحی فرهنگی از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب فعال می‌شوند.

باغگلی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این جشن ها در ماه های رجب، رمضان و همچنین در استقبال از بهار در نقاط مختلف شهر با هدف مهیا شدن فضای شادی برای شهروندان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha