شرکت نفت اردبیل ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به خوی ارسال کرد

اردبیل - ایرنا - سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید توسط ۱۵ دستگاه نفتکش از انبار نفت اردبیل به مقصد منطقه زلزله زده خوی ارسال شد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا دلداده مقدم روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان سوخت جهت یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده از زلزله به مقصد خوی ارسال شده است.

وی افزود: ۲ دستگاه نفتکش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل هم طی شب گذشته همزمان با وقوع زلزله با هماهنگی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ، در شهرستان خوی مشغول خدمت‌رسانی شده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه سه کادر اورژانس ۱۱۵ استان به منطقه زلزله زده خوی خبر داد.

دکتر سعید مهری گفت: شب گذشته در پی وقوع زلزله در شهر خوی و اعلام آماده‌باش سازمان اورژانس کشور به مراکز اورژانس شمالغرب، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با سه نفر تکنسین اورژانس در دقایق اولیه بعد از زلزله به منطقه اعزام شد و هم‌اکنون در حال امدادرسانی به مصدومین زلزله در خوی هستند.

وی اظهار کرد: تیم واکنش سریع اورژانس نیز با دو دستگاه آمبولانس در وضعیت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت نیاز و با هماهنگی اورژانس کشور به منطقه اعزام شود.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند ، طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری اتفاق افتاد.

مکان دقیق این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۴۴.۹۰ درجه و عرض جغرافیایی ۳۸.۵۹ درجه گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha