«فولاد هرمزگان» قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان استان شد

بندرعباس- ایرنا- پرونده مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان هرمرگان با قهرمانی تیم «فولاد هرمزگان» بسته شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت دوره‌ای زیر نظر هیات فوتبال استان و کمیته اجرایی مسابقات از ۲۷ آبان ماه جاری به مدت ۷۳ روز برگزار شد که در پایان با قهرمانی تیم فولاد هرمزگان به پایان رسید.

در گروه نخست تیم‌های فولاد هرمزگان، پاس بندرلنگه، سایپا بندرلنگه، شهدای قایم، خواجه عطا و ارمان کیان ساحل و در گروه دوم خلیج فارس میناب، شاهین مهر رودان، پالایش نفت بندرعباس، کوهستان بنذرک، تنگه هرمز و شاهین بندرعباس به مصاف هم رفتند.

در بازی پایانی که با حضور هواداران ۲ تیم در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد؛ تیم‌های خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان به مصاف هم رفتند و تیم فولاد در یک دیدار نزدیک و نفس گیر با گل ادیب خادمی به پیروزی دست یافت و جام قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم اول هر گروه راهی بازی پایانی شدند و در نتیجه تیم فولاد هرمزگان عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کرد و تیم خلیج فارس میناب در جای دوم قرار گرفت.

در مراسم پابانی که با حضور عباس امینی زاده نایب رییس هیات فوتبال هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان، محمد رضایی ایسینی مسوول کمیته اجرایی مسابقات و جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان برگزار شد، جام قهرمانی و مدال به تیم‌های برتر اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha