طرح ساماندهی متکدیان و کودکان کار اتباع خارجی در البرز آغاز شد 

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز  از آغاز طرح ساماندهی متکدیان و کودکان کار اتباع خارجی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در این استان خبر داد.

سیروس دهقان شیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی کودکان کار و اتباع خارجی را جمع آوری خواهد کرد.
وی بیان کرد: همچنین براساس گزارش های رسیده به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز برخی از شهرداری ها اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در حوزه پسماند کرده اند که در این زمینه پیگیری لازم صورت خواهد گرفت .
دهقان شیری اضافه کرد: کارفرمایان از بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز منع شده اند و درصورت انجام این اقدام مورد پیگیرد قانونی قرار می گیرند .
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اظهار کرد: همچنین براساس یک طرح با همراهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فراجا ، واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز داشته اند مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند .

در استان البرز ۳۰ هزار تبعه دارای کارت آمایش سرزمین، ۳۰ هزار نفر دارای گذرنامه و ۱۱۰ هزار نفر در طرح سرشماری شناسایی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha