۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85023816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف محموله قطعات لوازم خانگی و سیگار قاچاق در البرز

کرج -ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف یک محموله بزرگ قطعات لوازم خانگی قاچاق در شهرستان اشتهارد در این استان خبرداد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس و دریافت اخبار واصله مشخص شد مقدار زیادی کالای قاچاق در یکی از انبارهای حوالی شهر اشتهارد انباشت شده است.
وی افزود: ماموران پلیس پس از اخذ دستور قضایی و حضور در انبار مذکور و طی بررسی‌های انجام شده ۶ هزار و ۴۲۱ عدد قطعات لوازم خانگی قاچاق کشف کردند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
وی در خاتمه از مردم خواست تا در صورت اطلاع از موارد این چنینی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.


کشف محموله سیگار قاچاق درکرج

کشف محموله قطعات لوازم خانگی و سیگار قاچاق در البرز



جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله سیگار قاچاق به ارزش ۹ و نیم میلیارد ریال در گوهردشت کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد مقدار قابل توجهی سیگار قاچاق در یکی از انبارهای حومه گوهردشت کرج دپو شده است.
وی افزود: رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت و ماموران پس از اطلاع از محل دقیق انبار و اخذ دستور قضایی به محل انبار اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از انبار مورد نظر مشخص شد تعداد یک میلیون و ۲۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در این انبار انباشت شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این زمینه، اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۹.۵ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ گودرزی در انتها با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین اقتصادی را جزء برنامه های اصلی خود می داند، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره گیری شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha