۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85014066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست مس کرمان: وضعیت مهاجم مصدوم این تیم هنوز مشخص نیست

کرمان - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه وضعیت "شروین بزرگ" بازیکن این تیم برای حضور در بازی با استقلال تهران هنوز مشخص نیست گفت: غیر از این بازیکن، مسی‌ها بدون مصدوم و محروم این هفته به مصاف حریف خود می‌روند.

حجت جهرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت مصدومیت شروین بزرگ نیز تا زمان بازی با استقلال از سوی کادر پزشکی مشخص می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: تمام مراحل برای حضور خریدهای جدید مس کرمان در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از سوی باشگاه طی شده و امیدوارم که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تا زمان بازی با تیم استقلال تهران، کارت این بازیکنان را صادر کند.

وی تاکید کرد: مانعی از سوی باشگاه برای حضور بازیکنان جدید در بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال تهران وجود ندارد.

ران تونگییک بازیکن استرالیایی، مهیار زحمتکش از شمس آذر قزوین، فرزاد جعفری و معین عباسیان از هوادار تهران بازیکنانی بودند که در نیم فصل لیگ برتر به جمع تیم فوتبال مس کرمان اضافه شدند.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها از اتمام مصدومیت شروین بزرگ در بازی این هفته مقابل استقلال تهران خبر دادند.

شروین بزرگ، مهاجم کرمانی ها به علت مصدومیت از ناحیه دست، در بازی هفته گذشته مس مقابل پیکان تهران نیز نتوانست کرمانی ها را همراهی کند.

۲ تیم از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند که استقلال تهران با ۳۰ امتیاز در رتبه چهارم و مس کرمان با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم جام خلیج فارس، جای گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha