۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85014136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 دهه فجر بزنگاه تجدید میثاق ملت با انقلاب  است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بزنگاه و فرصت بسیار مناسبی برای تجدید میثاق ملت با انقلاب است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز دوشنبه در ششمین شورای اطلاع رسانی استان البرز با تبریک و تهنیت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: خط انقلاب دفاع از مظلومین و مستضعفین و تجدید قوای نیروهای انقلاب و تجدید میثاق مردم با نظام انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امید آفرینی و اعتماد سازی ۲ اولویت دولت سیزدهم است، افزود: مدیران با اعتماد سازی و امید آفرینی نگذارند دشمنان میدان را از مردم بگیرند.

ولی پوری با بیان اینکه همه باید در راستای امید آفرینی مردم به آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش کنند، افزود: رسانه استانی و ملی نقش بسزایی در این زمینه دارد.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه نقش رسانه های گروهی استان در تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب مهم است، گفت: انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی؛ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مدنظر مدیران قرار گیرد.

ولی پوری بیان کرد: افزایش بصیرت برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضرورت دارد و جنگ سخت و نرم که کماکان جنگ ترکیبی است نیازمند اطلاع رسانی دقیق است.

ولی پوری تاکید کرد: مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال متنوع تر و متفاوت تر از سال قبل توسط شهرداری های استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت در مساجد گامی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است، گفت: رویکرد اساسی ما در دهه فجر امسال انقلاب اسلامی که با اعیاد رجبیه همزمان شده است، با اجرا و تبیین خدمات ارایه شده به مردم می‌تواند منجر به ایجاد فضایی فرح بخش شود.

ولی پوری تاکید کرد: برنامه های متنوع ورزشی به مناسبت دهه فجر تحت عنوان فجر قهرمان در استان البرز برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha