۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85014194
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۴۰۰ تشکل دینی و فرهنگی کردستان در برنامه‌های دهه فجر مشارکت دارند

سنندج-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بیش از هزار و ۴۰۰ تشکل دینی و فرهنگی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه‌های دهه فجر امسال استان مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام برومند رازیانی روز دوشنبه در آستانه فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجردر نشست خبری در سنندج اظهار کرد: تمام برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده گرامیداشت دهه فجر توسط کمیته قرآنی و کمیته تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان براساس منویات و تاکیدات رهبری تدوین شده است.

وی برگزاری محافل انس با قران در شهرستان‌های مختلف استان را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام کرد و گفت: علاوه بر شهرها در روستاهای بزرگ استان نیز ویژه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی برای برگزاری در این ایام پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان غبار روبی مزار شهدا، تجلیل و دیدار با بیش از۱۰۰ خانواده شهید، تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری نشست‌های تبینی با موضوع انقلاب و برگزاری مسابقات رادیویی، مجازی و کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام اعلام کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در تمام مساجد شاخص و محوری استان برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و ایام ماه رجب برگزار خواهد شد، ضمن اینکه هیات‌های مذهبی بیش از۴۰۰ برنامه را به مناسبت دهه فجر و ایام رجب برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام رازیانی ادامه داد: در شهرستان‌های مختلف استان نیز علاوه بر برنامه های استانی، یادواره شهدا، مسابقات نقاشی، جشن‌های انقلاب در کانون‌های فرهنگی تبلیغی، تولید و توزیع بسته‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و تبلیغی، نشست زنان در آینه انقلاب، برپایی ایستگاههای صلواتی و افتتاح و کلنگ‌زنی مجتمع‌های قرآنی و خانه‌های عالم روستایی برگزار می شود.

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در چهار شهر کردستان

وی در ادامه به برنامه‌های ایام اعتکاف
در استان اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در چهار شهرستان سنندج، قروه‌ بیجار و کامیاران مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود و بیش از ۱۰مسجد استان میزبان این مراسم معنوی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی، جلسات سخنرانی معرفتی و معنوی با حضور اساتید و سخنرانان برجسته استانی و کشوری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha