۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای عمرانی گناباد هزینه شد

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای عمرانی در بخشهای مختلف از دهه فجر سال گذشته تاکنون در این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد افزود: از این میزان، هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح ساخت فرودگاه، ۸۰۰ میلیارد ریال برای احداث ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن، ۴۵۰ میلیارد ریال برای اجرای ۲۴ طرح برق رسانی و ۱۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آسفالت روستایی و ۱۷۰ میلیارد ریال هم صرف اصلاح پنج کیلومتر خط انتقال آب در شهرستان گناباد شده است.

وی ادامه داد:بعد از انقلاب به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار خوبی در بخشهای مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی در گناباد انجام شده است و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در شهرستان گناباد که بعد از حدود ۳۰ سال تکمیل و در آستانه بهره برداری قرار گرفته ، فرودگاه این شهرستان است.

فرماندار گناباد گفت: پیش از این قرار بود این فرودگاه در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد که به دلیل یک سری مشکلات و زیرساختهای فنی این بهره‌برداری در این دهه انجام نمی شود ولی در بهمن ماه و چند روز بعد از دهه فجر با حضور رییس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری می رسد.

نصیری افزود: برای ساخت فرودگاه گناباد حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که بر اساس تورم و نرخ روز این میزان ۶ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

وی همچنین از بهره برداری ۲۱۰ طرح با اعتبار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال طی دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

فرماندار گناباد گفت: مسوولان دستگاههای اجرایی باید عمکرد اداره‌های تابعه خود را در ۲ بخش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و دهه فجر سال قبل تا دهه فجر امسال تدوین و منعکس کنند و هر مسوولی در این بخشها خدمات را ارایه نکند به نوعی ترک فعل کرده است.

نصیری ضمن تاکید بر لزوم برگزاری نمایشگاه دستاوردها و خدمات نظام و آیین و جشنهای باشکوه انقلاب با مشارکت مردم و اصناف گناباد در دهه فجر افزود: باید با هم افزایی بین بخشی شاهد دهه فجر متفاوتی در گرامیداشت پیروزی انقلاب در این شهرستان باشیم.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha