دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نوشهر- ایرنا - فرماندار چالوس ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت : ۵۱ طرح با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

علی قاسمی روز سه شنبه در نشست خبری با رسانه های گروهی شهرستان افزود : از مجموع این طرح ها ، حدود ۴۹ طرح با سرمایه گذاری حدود ۹۳۰ میلیارد ریال که عمده آن از منابع دولتی بوده در این ایام به بهره برداری می رسد و حدود ۹۰ میلیارد ریال آن هم برای ساخت مجتمع تجاری در بخش مرزن آباد پیش بینی شده و افزون بر آن عملیات اجرایی ساخت مجتمع ۱۳۰ واحدی در زمینی به گستره حدود ۱۳ هزار متر مربع در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این ایام آغاز می شود.

وی بیان داشت : با همکاری تعداد ۱۲ دستگاه اجرایی از جمله حفاظت محیط زیست ، مخابرات ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، شرکت توزیع نیروی برق ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) ، شهرداری ها تعداد ۴۹ طرح به بهره برداری می رسد.

فرماندار چالوس گفت : با بهره برداری از این طرح ها ، بستر اشتغال برای دست کم ۲۸ نفر در این شهرستان گردشگرپذیر فراهم می شود.

قاسمی با گرامیداشت سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر ، خاطرنشان کرد : حدود ۳۰۰ برنامه هم در این ایام در این شهرستان پیش بینی شده که مهم ترین آن ها می توان به دیدار مسوولان با امام جمعه ، زیارت قبور شهدای گمنام مصلی ، نواختن زنگ انقلاب ، رژه موتوری ماشینی ، ایجاد ایستگاه های شادی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ، دیدار چهره به چهره فرماندار و مسوولان با مردم ، ایجاد میزخدمت مسوولان با مردم از جمله اشاره کرد.

وی یاد آور شد : امروز فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را به بهترین شکل مطلوب برای افکار عمومی به ویژه نسل های کنونی آنانی که هیچ اطلاعی از علت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ندارند تبیین شود و بنابراین نقش رسانه ها در این حوزه بسیار کلیدی و اثر بخش است.

فرماندار چالوس گفت: امروز بسیاری از بدخواهان نظام اسلامی و رسانه های معاند در صدد جلوه دادن ناکارآمدی نظام اسلامی و انقلاب هستند و یکی از ماموریت های مهم نظام سلطه ایجاد جنگ روانی و ناامن سازی درکشور است که در دستور کارش قرارداده است و راهکار مقابله با آن وفاق ، همدلی و انسجام رویه در جامعه است و خیلی باید هوشیار باشیم .

قاسمی افزود : نکته مهم تر آنکه این دولت هم تمام تلاش و عزم و اراده اش را صرف خدمت بی منت به مردم کرده است و یکی از شاخص ترین خدمات آن مراجعه مسوولان به مردم است که نمونه آن می توان به استقرار دفتر استانداری غرب مازندران در نوشهر که یکی از آرزوهای دیرینه مردم این خطه بود می توان اشاره نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha