ارائه خدمات به صورت غیرحضوری در اولویت اداره کل بنادر و دریانوردی  استان بوشهر است

بوشهر- ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: توسعه خدمات به صورت الکترونیک و حذف مراجعه های ارباب رجوع در بنادر این استان بجد مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز سه‌شنبه در نشست مدیران فاوا بنادر کشور در بندر بوشهر اظهار کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش بسیار مهم و کلیدی بویژه در هوشمندسازی بنادر و توسعه دولت الکترونیک دارد که در نشست‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نیز موارد یاد شده به طور جدی مورد توجه جدی واقع شده است.

وی بیان کرد: در کنوانسیون‌های بین المللی که ایران به آن محلق شده بر تسهیل و تسریع تاکید می کند که این مهم بدون رفتن به سمت و سوی ارائه خدمات الکرونیکی و حذف مراجعه های ارباب رجوع محقق نمی‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در بخش‌های عملیاتی بویژه حوزه‌های دریایی و بندری نقش سامانه های بکارگیری شده در مدیریت فرایندها و درآمدها بسیار تاثیرگذار بوده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به اینکه بنادر و دریانوردی سازمانی درآمد هزینه ای است سامانه های هوشمند تاثیر بسزایی در این حوزه دارد.

وی گفت: در برخی از سامانه های بندری نیز وضعیتی وجود دارد که نیاز به توسعه آنها توسط متخصصان سازمان ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر است.

شکیبی نسب افزود: اکنون عمده سامانه‌های فعال در بنادر سامانه‌های ترافیکی هستند که عمده دلیل آن نیز مراجعات مکرر و متعدد دریافت کنندگان خدمت است که علاوه بر بار ترافیکی بندر شلوغی محوطه عملیاتی را نیز به دنبال دارد که انتظار است این موضوع ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha