۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85015616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده تکاب به دندی زنجان تا اطلاع ثانوی بسته شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85015616
جاده تکاب به دندی زنجان تا اطلاع ثانوی بسته شد

زنجان - ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: وقوع کولاک و نبود دید کافی در محور تکاب به دندی منجر به بسته شدن این مسیر شد.

محمد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر تردد در جاده های کوهستانی استان با همراه داشتن زنجیر چرخ میسر است و کولاک و کاهش دید افقی در تمامی مسیرهای استان وجود دارد.

وی با اشاره به مه‌گرفتگی و کولاک در جاده‌های کوهستانی استان، اضافه کرد: در آزادراه زنجان قزوین و جاده ترانزیت نیز شاهد بارش برف و در آزادراه زنجان به تبریز بارندگی گزارش شده که منجر به کاهش دید افقی رانندگان می‌شود.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بارندگی به صورت ناپیوسته تا فردا ادامه دارد و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی بر شدت بارشها اضافه می‌شود.

وی از تمامی رانندگان و مسافران درخواست کرد: در این ایام از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت سفر ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ از صحت عملکرد وسایل گرمایشی خودرو مطمئن شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

هم اکنون ۳۷ دستگاه نظارت تصویری، ۵۸ دستگاه ترددشمار و ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha