۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85373724
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۰ راه روستایی زنجان بر اثر بارش برف مسدود شد

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به علت بارش برف مسیر بیش از ۴۰ روستا در استان مسدود شده است و راهداران برای بازگشایی آنها تلاش می‌کنند.

هادی نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند عصر روز گذشته تعدادی از مسیرهای روستایی بازگشایی شده بود، اما بارش برف دوباره، وزش باد و کولاک مانع بازگشایی کامل آنها شده است.

این مسوول ادامه داد:هم اکنون مشکلی در عبور و مرور وسایل نقلیه به ویژه در جاده های اصلی و آزادراه ها وجود ندارد و تردد در آنها به صورت‌ عادی و روان در جریان است.

نظری با بیان اینکه با وجود تردد در جاده های استان،کولاک مقطعی در آزادراه زنجان به قزوین در کیلومتر ۱۰۰ تا ۱۰۵ و کیلومتر ۷۰ در محدوده هیدج گزارش شده است، اضافه کرد: تمامی جاده های کوهستانی و گردنه ها با کولاک همراه است.

وی با بیان اینکه شهروندان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، تاکید کرد: تردد در جاده های کوهستانی با همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است که باید مورد توجه رانندگان و مسافران باشد.

نظری یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha