جشن‌های دهه مبارک فجر همه اقشار جامعه را دربر می‌گیرد

کرمان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ستاد دهه مبارک فجر فعالیت خود را از یک ماه پیش با راه اندازی ۲۶ کمیته آغاز کرد و این برنامه‌ها تمامی اقشار مردم، سازمان ها، مساجد و مدارس را در برمی‌گیرد.

به گزارش ایرنا، حسین انجم شعاع شامگاه سه شنبه در شورای اداری استان کرمان افزود: دهه مبارک فجر امسال با توجه به اینکه برنامه عزاداری و از طرفی دیگر کرونا را نداریم، باشکوه و در اماکن مختلف استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر از فردا همزمان با سالروز انقلاب اسلامی آغاز می شود اظهار داشت: بیش از پنج هزار برنامه در استان طی این ایام برگزار می شود و از این میزان یکهزار برنامه مربوط به شهر کرمان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بخشی از این برنامه ها آیینی و برخی جنبه تبیینی و روشنگری در دارند؛ مدیران تمامی توان خود را بگذارند که برنامه ها تاثیرگذار و باقدرت برگزار شود.

وی یادآور شد: امسال تاکید داشتیم که خانواده ها را در برنامه های جشن و مراسم‌ها لحاظ شوند و نسبت به این موضوع اهتمام ویژه شده است.

انجم شعاع تصریح کرد: ضمن تزیینات و فضاسازی ادارات، فضای شهر و میادین باید همه همت و کمک کنند که فضای شادی و نشاط دهه مبارک فجر را در این شهر بوجود آوریم.

وی گفت: مراسم ۱۲ بهمن سال جاری همزمان با سالروز ورود حضرت امام از ساعت ۹:۳۰ دقیقه در سالن شهدای کارگر کرمان برگزار می شود، مهمانی لاله ها را ساعت ۱۵ روز ۱۳ بهمن در مزار شهید سلیمانی خواهیم داشت.

این مسوول افزود: همه باید به برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کمک کنیم و برنامه اینست که این راهپیمایی را متفاوت برگزار کنیم و جشن انقلاب را در این روز در بخشی از مسیر راهپیمایی خواهیم داشت زیرا غرفه های تبلیغی و پذیرایی برای مسیر در نظر گرفته شده است.

پاسخ دشمن را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بدهیم

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۸ شرکت کردند عنوان کرد: امسال باید شاهد حضور بیشتر مردم در این آیین باشیم تا پاسخ دشمن در برنامه جدا کردن مردم از نظام، را بدهیم.

انجم شعاع ابراز داشت: همه مدیران به شهرستان ها توجهی ویژه داشته باشند تا برنامه های شهرستان ها نیز بخوبی برگزار شود ضمن آنکه جشن دهه بارک فجر بایستی در کنار برنامه های ورزشی ادارات برنامه ریزی شود.

وی اضافه کرد: کمیته ها پس از مراسم دهه فجر ارزیابی می‌شوند و در این خصوص از کمیته های برتر تجلیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha