۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85015775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۲۱ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۲۱ طرح عمرانی با اعتبار دو هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حیدری شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگوی رسانه‌ای افزود: این طرح‌ها در تمامی بخش‌ها شامل آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساختی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری، مسکونی، ورزشی و فضای اداری است.

وی با بیان اینکه بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در حوزه زیرساخت است، تصریح کرد: با توجه به کمبود زیرساخت‌ها در استان، تمرکز بر تقویت این بخش قرار داده شده است.

حیدری از آغاز عملیات اجرایی ۸۹ طرح عمرانی در استان همزمان با دهه فجر نیز خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح یک هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مجموع ۵۱۰ طرح با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود که این میزان اعتبار به طور میانگین چهار برابر اعتبار عمرانی استان است.

حیدری افزود: همچنین تعداد طرح‌های دهه فجر امسال و میزان اعتبار اختصاص یافته به آن نسبت به دهه فجر سال قبل دو و نیم برابر شده است و برخی از این طرح‌ها که در استان کلنگ‌زنی می‌شود نظیر کلنگ‌زنی همزمان ۹ شبکه فاضلاب تاکنون مشابه نداشته است و ابرپروژه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طرح‌های افتتاحی دهه فجر در تمامی شهرستان‌های استان توزیع شده است، اظهار داشت: از مجموع طرح‌های این دهه ۸۷ طرح در شهرستان شهرکرد، ۵۱ طرح در شهرستان بروجن، ۳۶ طرح در شهرستان فارسان، ۳۷ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۲۹ طرح در شهرستان کیار، ۱۴ طرح در شهرستان فلارد، ۲۲ طرح در شهرستان بن، ۳۰ طرح در شهرستان سامان، ۲۵ طرح در خانمیرزا، ۳۵ طرح در شهرستان اردل و ۴۱ طرح در شهرستان لردگان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha