استاندار فارس: امروز جهاد علمی جوانان و نوجوانان کشور بسیار ارزشمند است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با اشاره به اینکه تاریخ اسلام به درخشیدن نوجوانان و جوانان گواهی می‌دهد گفت: امروز، جهاد علمی جوانان و نوجوانان در کشور بسیار ارزشمند است همانگونه که این قشر، در دوران دفاع مقدس وارد عرصه‌ دفاع از کشور شده و پیروزی را به دست آوردند.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در دیدار با جمعی از دانش آموزان تیم رباتیک شیراز افزود: جمهوری اسلامی به دلیل داشتن چنین نوجوانان و جوانان بر تمام مشکلات پیروز خواهد شد و به هیچ وجه در مقابل هیچ مشکلی قد خم نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: افراد شاخص و موفق، شرکت‌ها و موسسه ها، شهرها و کشورها در سراسر جهان برای رسیدن به موفقیت مشکلات و سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته اند که باید سرگذشت آنها را در قالب کتاب هایی همچون "استاد عشق" و "سلول های بهاری" مطالعه کرد چرا که اطلاع از این روایات، کمک می کند با انگیزه در پیمودن مسیرهای دشوار قدم برداریم و به موفقیت برسیم.
استاندار فارس، بر لزوم توسعه و تامین امکانات تیم رباتیک شیراز تاکید کرد و گفت: محیط فعالیت این گروه از نظر فیزیکی توسعه خواهد یافت.
ایمانیه افزود: در عرصه ارتباط رباتیک و هوش مصنوعی و سلامت، سفارش پروژه خواهیم داد و همچنین از پیشنهادهای آنان حمایت خواهیم کرد.
وی، در خصوص عضویت تیم رباتیک شیراز در بنیاد نخبگان گفت: به رغم اینکه عضویت در این بنیاد تابع قوانین خاصی است، حداکثر توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا عضویت این تیم در بنیاد نخبگان محقق شود.
در این مراسم هدایایی از سوی استاندار فارس به نوجوانان رباتیک شیرازی اهدا شد.
بر اساس این گزارش، در مسابقات انتخابی نوزدهمین المپیاد جهانی رباتیک، چهار تیم از شیراز و چهار تیم از سایر شهرهای کشور موفق به کسب سهمیه مسابقات بین‌المللی دورتموند آلمان شدند که این تیم ها به دلیل کارشکنی دولت آلمان از اعزام به این رقابت بازماندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha