مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- همزمان با اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه مراسم نمادین استقبال از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور مردم و مسئولان در محل فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم، گروهی از موتورسواران با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی، محل فرودگاه شهید صدوقی (ره) تا گلزار شهدای خلدبرین را سپری و نسبت به غبارروبی، عطر افشانی و گلباران قبور منور شهدا اقدام کردند.

همچنین در ادامه این مراسم که با استقبال مردم و جوانان مواجه شد مراسمی با حضور جمعی از مردم و دوچرخه سواران در مسجد روضه محمدیه (حظیره ) در کنار تربت پاک شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) و یادگار فقید ایشان با گلباران قبور منور آنها برگزار شد.

مشابه مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره) در اکثر مناطق و شهرستان‌های استان همراه با ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیفات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر بیش از سه هزار برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی با حضور گسترده اقشار مردم و جوانان در استان برگزار می‌شود.

مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در یزد برگزار شد

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه‌های مختلف دهه فجر با مشارکت و همراهی خوب مردم و نسل جوان با همکاری ستادها و کمیته‌های مختلف در ۱۱ شهرستان استان یزد پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال شامل امید آفرین، شادی آفرین و همراه با خدمت رسانی است و باید با ایجاد شور و نشاط اجتماعی نسبت به اعتماد بخشی به خصوص در راستای جهاد تبیین، مردم و جوانان را در جریان خدمات ۴۳ سال انقلاب اسلامی قرار داد.

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) پس از سال‌ها دوری از کشور در میان پرشورترین استقبال تاریخی در ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه روز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha