۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85372767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- آیین نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره) در نخستین روز از دهه فجر انقلاب و همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، روز پنجشنبه در فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد .

به گزارش ایرنا، در این آیین علاوه بر اجرای سرود و پخش نماهنگ، جمعی از موتورسواران با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به مقام شامخ شهدا و امام عظیم الشان ادای احترام کردند.

همچنین آیت الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این آئین با گرامیداشت و خاطره شهیدان و امام راحل (ره) به اهمیت تبیین خدمات نظام و انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گدشته به اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان تاکید کرد.

همچنین استاندار یزد گفت: انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران با حضور مردم در صحنه و نقش روحانیت و دلسوزان به پیروزی رسید و امروز باید همه مردم و مسئولان برای حفظ اهداف و آرمان والای آن بیش از گذشته ماموریت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در یزد برگزار شد

"مهران فاطمی " از حضور مردم یزد در عرصه‌های مختلف در استان قدردانی کرد و افزود: باید در طول دهه فجر انقلاب اسلامی آحاد مردم و نوجوانان و جوانان را در جریان برکات عظیم نظام در چهار دهه گذشته قرار دهیم و شاهد تداوم حضور مردم در صحنه باشیم.

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از امروز اجرای بیش از سه هزار برنامه مختلف در استان یزد آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha