۴۵۰ دستگاه چادر از یزد برای زلزله‌زدگان خوی ارسال شد

یزد- ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال اولین محموله کمک‌های این جمعیت شامل ۴۵۰ دستگاه چادر به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی در شهرستان خوی خبر داد.

"محسن حرازی‌زاده یزدی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی زلزله ۵.۹ ریشتری شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی و پیرو اعلام نیاز سازمان امداد و نجات هلال احمر، شب گذشته سه دستگاه کامیونت شامل ۴۵۰ عدد چادر از انبار امدادی شهرستان اشکذر و انبار مرکزی هلال احمر استان بارگیری شده و به منطقه زلزله زده ارسال شد.

وی با بیان اینکه کمک های هلال احمر استان به مناطق زلزله زده خوی در روزهای آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق زلزله زده ادامه خواهد داشت اظهار کرد : مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به‌ صورت نقدی و از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری # ۳ * ۱۱۲ * واریز نمایند.

حراری زاده تصریح کرد: تمامی بنگاه های اقتصادی و شرکت های خصوصی می توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ در راستای مسئولیت اجتماعی خود ما را در این امر خداپسندانه یاری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در استان پنج تیم تخصصی آوار، یک تیم واکنش سریع و یک تیم آنسَت که ۲ عدد سگ جست و جو و نجات دارد در حال آماده باش هستند.

حرازی زاده ادامه داد: تمام نیروهای امدادی استان به همراه تجهیزات در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha