۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85016015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ میلیارد تومان برای توسعه برق روستاهای گناوه هزینه شد

گناوه - ایرنا - سرپرست اداره برق گناوه گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ای و اصلاح و ساماندهی شبکه‌های برق روستاهای این شهرستان هزینه شده است.

رضا کوفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اهداف این مدیریت، رضایت مندی مشترکان از خدمات ارائه شده در روستاها است که در همین راستا، اعتبار یادشده برای همه تاسیسات اعم از فرسودگی، حریم و روشنایی و ضعف ولتاژ اصلاح و ساماندهی هزینه شده است.

وی گفت: این طرح ها در ۱۲ روستای شهرستان گناوه پیش بینی شده بود که برخی از آنها در دست اجرا و برخی دیگر نیز به پایان رسیده است.

کوفی اظهارداشت: طرح تعویض پایه‌های فرسوده و اصلاح شبکه‌ها و ساماندهی برق در روستاهای چهارروستایی، چهار برج، کدایی و مال محمود شهرستان گناوه پایان یافته است.

وی بیان کرد: در این روستاها ۱۳۷ پایه فشار متوسط فرسوده تعویض و در بعضی از نقاط در این روستاها پایه‌هایی که در حریم بودند، جابه جا شدند.

سرپرست اداره برق گناوه گفت: طرح‌های توسعه‌ای و اصلاح شبکه‌های برق در هشت روستای چاهک، چاشور، بهمنیاری غربی، احمدحسین، کمالی، گودری، رودشور، و سمیعا شهرستان گناوه نیز به مراحل پایانی رسیده است.

وی اظهارداشت: در سه ماه اخیر در این روستاها ۶ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط و سه ترانسفورماتور برق اجرا شده است.

کوفی گفت: در این مدت ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، یکهزار و ۳۲۰ متر شبکه فشار متوسط و پنج ترانسفورماتور نصب شد.

سرپرست اداره برق گناوه با تقدیر از مردم و مشترکان در اجرای این طرح‌ها، افزود: ادامه اجرای طرح ساماندهی در روستاهای دیگر همکاری صمیمانه مردم و دهیاری‌ها را می‌طلبد تا پایداری بیشتر شبکه برق را در فصل تابستان پیش رو داشته باشیم.

وی یادآورشد: شمار اشتراک‌های برق شهرستان گناوه، ۵۶ هزار و ۲۳۰ مشترک است.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha