۹۰۴ کلاس درس گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۴ کلاس در قالب ۲۴۵ پروژه عمرانی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان به بهره برداری می‌رسد.

میثم لکزایی روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت: زیربنای این کلاس‌های درس بیش‌از ۶۹ هزار مترمربع هست که توسط دولت، خیران و نهادهای انقلابی و بنیادها به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه نخست سالجاری ۸۱۷ کلاس درس در اختیار ادارات آموزش و پرورش جهت بهره‌مندی دانش آموزان از کلاس درس استاندارد شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۴۲۹ پروژه عمرانی در قالب یک‌هزار و ۷۲۱ کلاس درس با زیربنای ۱۳۸ هزار و ۵۲۸ مترمربع به سرانه فضای آموزشی استان افزوده شد که باعث ارتقای سرانه فضای آموزشی استان به ۳.۸ مترمربع شده است.

وی همچنین در خصوص استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در سیستان و بلوچستان گفت: در سه سال گذشته ۹ هزار و ۸۹ کلاس درس با تحویل تجهیزات استاندارد و اجرای سیستم گرمایشی مرکزی، استاندارد سازی شده است.

لکزایی بیان کرد: در یکسال اخیر و با نگاه ویژه مسوولان در دولت سیزدهم، اعتبارات حوزه نوسازی سیستان و بلوچستان رشد ۱۰۰درصدی داشته و در کنار آن موضوع مشارکت و همراهی خیران نیز بصورت گسترده و همه جانبه‌ای مشهود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha