امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۰میلیارد تومان به شهرداری ها پرداخت کرد

یاسوج - ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۳۶۰میلیارد تومان اعتبار به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و مناطق عشایری استان پرداخت شده است.

میلاد فرخان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار از محل مالیات و ارزش افزوده برای انجام خدمات عمرانی، بهبود مبلمان شهری،روستایی و جبران هزینه های قانونی شهرداری ها و دهیاری استان به این مراکز پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه پرداخت این اعتبار به توسعه خدمات عمرانی و رفاهی شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کمک شایانی کرده است تاکید کرد: توزیع این اعتبارات به شهرداری ها، روستاها و مناطق عشایری نشان دهنده نقش مهم وصول مالیات از صاحبان ثروت و درآمد برای توسعه خدمات رفاهی و عمرانی جامعه است.

فرخان افزایش چشمگیر درآمدهای مالیاتی را یادآور شد و افزود: این فرآیند شکوفایی ظرفیت های اقتصاد غیرنفتی را فراهم کرده و اتکای به اقتصاد نفتی را کاهش داده است.

وی پیشی گرفتن درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی را دستاورد ارزشمندی برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد که با این وجود عدالت مالیاتی سرلوحه کار برنامه های مهم مالیات ستانی است.

فرخان برگزاری دیدارهای مردمی در کنار استقرار میزهای خدمت ، غباروبی گلزار شهدا،سرکشی از ادارات مالیاتی و بررسی از نزدیک مشکلات فعالان اقتصادی را از مهمترین برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است و ۵۰ هزار مودی مالیاتی در این استان وجود دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha