۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85016286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر: انقلاب اسلامی بر قدرت مردم پایه ریزی شده است

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: انقلاب ایران مبتنی بر قدرت مردم پایه ریزی شده و همه کاره در نظام جمهوری اسلامی آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن در گلزار شهدای بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: ۴۴ سال قبل مردم با رهبری امام خمینی (ره) قیامی رقم زدند که نتیجه آن فروپاشی رژیم منحوسی شد که وابسته به استعمارگران،آمریکا و اسرائیل بود و هیچ خدمات ارزشمندی به مردم ارائه نمی‌داد.

وی بیان کرد: مردم به امام و امام هم به آنها اعتماد کردند و با رهبری‌های خردمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ این ملت نظام جدید سیاسی را در دنیا رقم زد که به طور قطع نظامی بی‌نظیر است.

محمدی زاده ادامه داد: در این نظام همه کاره حکومت و نظام مردم هستند و نظام بر پایه قدرت این ملت پایه ریزی شده است.

استاندار بوشهر: انقلاب اسلامی بر قدرت مردم پایه ریزی شده است

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همه مجاهدانی که قبل از انقلاب برای این پیروزی بزرگ مجاهدت و تلاش کردند اظهار کرد: شهدای قبل از انقلاب جان خود را برای آزادی این ملت و مابقی شهدا در دوران دفاع مقدس برای حفظ نظام اسلامی جان خود را فدا کردند.

محمدی زاده تاکید کرد: امروز باید با استفاده از این فرصت‌ با شهدا و ارواح پاک و مطهر آنها که در این راه جان خود را نثار کردند، تجدید عهد و میثاق می‌کنیم.

حاضران در این مراسم با گل‌گذاری بر مزار شهدا و قرائت فاتحه به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha