۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85016388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرگ سارق حین فرار از پشت بام در کرج

۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85016388
مرگ سارق حین فرار از پشت بام در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که حین سرقت منزل با مشاهده صاحبخانه قصد فرار از پشت بام را داشت از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد : روز گذشته خبری مبنی بر سقوط شخصی ناشناس از پشت بام یک منزل مسکونی در منطقه گرمدره به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل کلانتری ۳۴ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی موضوع متوجه شدند که فردی حین سرقت منزل با مشاهده صاحبخانه قصد فرار از پشت بام را داشته که از ارتفاع سقوط کرده و جان باخته است.

قاسم پور اضافه کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای بررسی های تکمیلی به مراجع قضایی ارسال شد.

دستگیری سارقان زورگیر با ۳۰ فقره سرقت در فردیس

مرگ سارق حین فرار از پشت بام در کرج

معاون هماهنگ‌ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای ۲ نفره باند سارقان زورگیر با اعتراف به بیش از ۳۰ فقره سرقت در شهرستان فردیس این استان خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی گفت : در پی وقوع چند فقره خفت گیری و قاپ زنی در سطح حوزه شهرستان فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، موتور سیکلتی که سارقان حین سرقت از آن استفاده می کردند را شناسایی و با ردزنی تحرکات آن، سارقان را دستگیر کردند.

جنتی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۳۰ فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در انتها خاطرنشان کرد: مردم در صورت امکان از عبور و مرور از محله های خلوت خودداری کرده و در صورت رویت افراد مشکوک با شماره گیری شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha