مهمانان کرمان امروز با حال و هوای بهمن ۵۷ وارد فرودگاه شدند+فیلم

کرمان - ایرنا - مسئولان کشوری و استانی صبح چهارشنبه با حضور در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان و بازسازی روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ - سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن- را این بار بدو ورود مسافران هواپیما جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، جشن سالروز تاریخی ۱۲ بهمن در فرودگاه بین المللی کرمان در حالی برگزار شد که هواپیمای تهران - کرمان همچون ۴۴ سال پیش هواپیمای حامل امام(ره) با تاخیر یک ساعته اما این بار بخاطر شرایط جوی در فرودگاه مبدا به زمین نشست.

مسئولان از جمله معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئولان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی، منتظر در صف ایستادند تا این روز را به هر مسافری که به دیار کریمان می آید تبریک بگویند.

پس از نشستن هواپیما و ورود مسافران به فرودگاه، موج شادی و غافلگیری از این حرکت در بین مسافران بیشترین چیزی بود که به چشم می آمد.

مسافران در حالی هنگام پیاده شدن از هواپیما، روی فرش قرمز پهن شده جلوشان گام می گذاشتند که مسئولان و کارکنان اداره کل فرودگاه های کرمان در صفی طولانی به آنان گل های رُز قرمزی که از پیش تدارک دیده شده بود، تقدیم می کردند و این روز تاریخی را به آنان تبریک می گفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha