البرز میزبان چهارمین همایش ملی جنگل ایران شد

کرج - ایرنا - چهارمین همایش ملی جنگل ایران همزمان با هفته منابع طبیعی در اسفند ماه سال جاری در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فراخوان چهارمین همایش ملی جنگل ایران برای ارسال مقالات آغاز و علاقه مندان،‌اساتید، دانشجویان و پژوهشگران تا روز ۱۲ اسفند ماه سال جاری فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه دارند.

مقالات این همایش ملی در محورهای «حمایت و حفاظت از بوم سازگان جنگلی»، «بوم شناسی، جنگل شناسی، دیرینه شناسی، ژنتیک و زیست شناسی در بوم سازگان جنگلی»، «جنگلکاری، تولید نهال و بازسازی و توسعه بوم سازگان جنگلی»، «مدیریت و پایش کمی و کیفی بوم سازگان جنگلی» و «پایش و مدیریت حریق با استفاده از فناوری های نوین در بوم سازگان جنگلی» ارسال شود.

«چالش های سیاستگذاری، حقوقی و مسایل اجتماعی اقتصادی در برنامه ریزی بوم سازگان جنگلی»، «حفظ و نگهداری زیرساخت های طرح های جنگلداری ایران و چالش های پیش رو در مسایل زیربنایی»، «فعالیت های مهندسی جنگل (بهره برداری و حمل و نقل) در بوم سازگان جنگلی»، «گردشگری، طبیعت گردی و نقش آن بر بهبود مسایل جامعه محلی بوم سازگان جنگلی» و «ارتباط بهینه جنگل و صنعت برای حفظ پایداری منابع جنگلی و راهکارهای بخش صنعت» از دیگر محورهای ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی جنگل ایران است.

«نقش حفاظت زیستگاه و حیات وحش در پایداری اکوسیستم های جنگلی» و «کاربرد سنجش از دور نوین در بخش مدیریت، حفاظت و پایش جنگل» از دیگر این محورها به شمار می رود.

چهارمین همایش ملی جنگل ایران با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، اتحادیه انجمن های علمی منابع طبیعی و محیط زیست ایران، انجمن ارزیابی محیط زیست ایران و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفندماه در محل دانشکده منابع طبیعی در کرج برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha