معاون فرهنگی ارشاد آذربایجان غربی: رسانه‌ها به سمت تولید محتوا حرکت کنند

ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌ها به سمت تولیدات محتوایی مخاطب پسند حرکت کنند و ایده‌ها و طرح‌های مختلفی پیرامون موضوعات روز جامعه برای مخاطبان خود ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیروز قادری روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: ۴۰۰ برنامه برای اجرا در ایام دهه فجر ارسال شده که ۱۵۰ برنامه در حوزه فرهنگی است ولی هیچ برنامه و ایده‌ایی از سوی اهالی رسانه و خبرنگاران دریافت نکردیم.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و آسیب‌های موجود در جامعه، ایده و طرح ارایه داده و زمینه ساز برداشتن قدم‌های خوبی برای حل مشکلات این حوزه‌ها باشند.

قادری با بیان اینکه ما آماده دریافت طرح‌ها و ایده‌های خبرنگاران و اهالی رسانه استان با موضوعات مختلف هستیم، گفت: خبرنگاران می‌توانند در تدوین برنامه‌ها ایده‌های مختلف به متولیان امور بدهند همچنین در بحث سواد رسانه‌ای، تولید محتوا، انیمیشن و موشن گرافی فعالیت و حضور چشم‌گیرتری داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: رسانه‌ها باید به سمت تولیدات محتوایی بروند و در زمینه تحقق گام دوم انقلاب نیز برنامه داشته باشند.

همچنین در این نشست، پرسش و پاسخ‌هایی پیرامون موضوعات مختلف مربوط به جامعه خبری از سوی اهالی رسانه و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های آذربایجان غربی مطرح و پاسخ‌هایی هم از سوی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنها داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha