۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85016682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حجت الاسلام حاج علی اکبری :  کشتی استکبار در باتلاق  نشسته است

کرج - ایرنا - نماینده  رهبر معظم  انقلاب  در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به تلاش های آمریکا و جبهه استکباری برای ضربه به نظام اسلامی گفت : این تلاش ها همواره محکوم به شکست است و کشتی دشمن در گل و باتلاق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری روز چهارشنبه در آیین گشایش ۳۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب و دستاوردهای علمی و هنری دانش آموز که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) ناحیه سه کرج برگزار شد، افزود: استکبار جهانی در اوج خشم، عصبانیت و دشمنی نسبت به انقلاب اسلامی ایران است و برای ضربه زدن به این نظام الهی دست به هر کاری می‌زند اما همواره شکست خورده است.
وی بیان کرد: آمریکا با خوی استکباری و کثیفی که دارد در آینده جهان منزوی است و جوانان آینده ساز ما باید به این فکر کنند که برای شرایط بهتر آینده جایگاه کشور عزیزمان در عرصه های مختلف تلاش کنند.

حاج علی اکبری با اشاره به آشوب های امسال یادآورشد: اغتشاشگران با تمام توان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب وارد میدان شدند اما خیلی زود زمانی که سمت ارزش‌ها رفتند و به ساحت قرآن جسارت کردند دست آنان برای مردم رو شد که از کجا خط می گیرند.
وی ، امنیت و اقتدار ایران را مروهون ایثار شهدا دانست و عنوان کرد: با هوشمندی و بصیرت و ولایت‌پذیری باید ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ی دانش آموز بیان کرد: دانش آموزان در نمایشگاه مدرسه انقلاب با رویداد انقلاب آشنا می شوند و چهره استکبار را از طریق فعالیت های هنرمندانه و معرفی کتاب برای مطالعه کردن می شناسند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان درآیین افتتاح این نمایشگاه ها که به صورت نمادین در دبیرستان فاطمه الزهرا ( س) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد، گفت: کشتی استکبار جهانی در دشمنی با انقلاب اسلامی به گل نشسته است.

در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن قدر دانی ازدانش آموزان دبیرستان حضرت فاطمه الزهرا (س) در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب، اظهارکرد: توجه به نسل جدید و توانمندی آنان از توصیه های رهبرمان است.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز نیز در این آیین آیین گفت: در نمایشگاه های انقلاب تلاش می کنیم تا تاریخ ایران، انقلاب و مضامین بیانیه گام دوم انقلاب را برای دانش آموزان به زبان قلم و هنرتبیین کنیم.
سردار فتح الهی افزود: این نمایشگاه ها بر ۲ پایه محتوا و روایت محتوا استوار است که در چهل سالگی دوم انقلاب محتواها بر اساس بیانیه گام دوم در فضای حضوری مدارس سازماندهی شده است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز، امروز و فرداست که بخش دیروز ۲ زیر مجموعه نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب برگرفته از خاطرات انقلابی بزرگان خانواده و فساد اجتماعی دوران قبل از انقلاب اسلامی است.
وی یادآورشد: دستاوردهای انقلاب اسلامی، هنر و نوجوانان، رسانه و فضای مجازی ذیل بخش امروز و مهدویت، جهاد اقتصادی و علمی، نقش نوجوانان در ساخت ایران قوی، لشکر فرشتگان، هم کلاسی آسمانی، غرفه مکتب حاج قاسم ذیل بخش فردا فعالیت خواهد شد.
فتح الهی بیان کرد: بازدیدکنندگان در این نمایشگاه به همراه دانش آموزان در قالب سفری از چگونگی و چرایی آغاز استعمار در ایران آشنا و نگاهی به منظره های تمدن و پیشرفته شدن غرب به واسطه ثروتی که از کشورهای مختلف چپاول کرده اند، انداخته و سیر تحول استعمار سنتی به مدرن را نظاره می کنند.
وی یاد آورشد: هرغرفه دارای راوی دانش آموز با موضوعات دیروز، امروز و فردا، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، سرگذشت استعمار، پسران و دختران حاج قاسم، بازارچه و موکب به مناسبت میلاد امام علی (ع) است.
این نمایشگاه ها تا پایان ایام الله دهه مبارک فعال در مدارس البرز فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha