دومین محموله اقلام امدادی اردبیل به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد

اردبیل- ایرنا- جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بارگیری و ارسال دومین محموله اقلام امدادی جمعیت هلال احمر استان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی خبر داد.

مجتبی باباپور عصر ۱۲ بهمن در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر افزود: این محموله شامل دو هزار و 395 بسته غذایی ۷۲ ساعته، یک هزار دستگاه چادر امدادی با یک دستگاه تریلی و ۲ نفر نیرو به آذربایجان غربی ارسال شد.

وی افزود: اولین محموله اقلام امدادی جمعیت هلال احمر استان به زلزله زدگان آذربایجان غربی شامل ۱۸۰۰ تخته موکت، ۱۴۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته، ۸۰۰ تخته پتو و ۳۰۰ دستگاه چادر مسافرتی بود که با ۲ دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون و ۳ دستگاه کامیونت در ساعات اولیه به آذربایجان غربی ارسال شده بود.

امروز همچنین نخستین محموله کمک‌های امدادی مردم اردبیل توسط سپاه حضرت عباس استان اردبیل به مناطق زلزله زده ارسال شد. به گفته سردار غلامحسین محمدی اصل این محموله شامل ۷۰ هزار قرص نان سه میلیارد ریال وجه نقد، ۳۰۰ تخته پتو، ۳۰۰ دستگاه بخاری برقی، ۱۵۰ جفت کفش، ۷۵ جفت دستکش، آب معدنی و چندین تخته فرش و اقلام خوراک و مواد غذایی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های مردمی در مناطق مختلف استان ادامه دارد، افزود: با توجه به برودت هوا در مناطق زلزله‌زده و نیاز زلزله زدگان به تجهیزات پزشکی و دارو، معاونت سلامت و پزشکی سپاه استان یک اکیپ پزشکی و درمانی به همراه یک میلیارد ریال دارو به مناطق آسیب دیده اعزام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha