کمک‌های جهاد کشاورزی اردبیل به زلزله‌زدگان خوی ارسال شد

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاوری استان اردبیل گفت: کمک‌های نقدی به میزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و تعدادی اقلام غیرنقدی از سوی سازمان‌های تابعه وزرات جهاد کشاورزی در این استان به زلزله‌زدگان خوی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، نادر تفی‌زاده روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی کمک‌های سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به زلزله‌زدگان خوی اظهار کرد: اقلام غیرنقدی سازمان‌های زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان اردبیل شامل ۲۰ هزار بسته نان، ۱۰۰ تخته پتوی دو نفره ، یک هزار و ۵۰۰ قوطی کنسرو لوبیا چیتی ، هفت عدد چادربرزنتی ضد آب ۱۲ نفره، ۱۱هیتر برقی و یک هزار بسته آب معدنی بزرگ می‌باشد.

وی با تسلیت به جان‌باختگان زلزله شهرستان خوی از همکاران این سازمان خواست با توجه به وقوع زمین لرزه که باعت جان باختن، مصدوم شدن و بی سرپناه شدن تعدادی از هموطنان در شهرستان خوی شده کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب کارگروهی جمع‌آوری و به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه حس همنوع دوستی و فداکاری‌های استان اردبیل زبانزد عام و خاص است ، افزود: کمک‌های مردمی می‌تواند نقش پررنگی در کاهش درد و آلام آسیب‌دیدگان مردم این منطقه داشته باشد.

حجت‌الاسلام اکبر اکبری ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: اهالی خوی متحمل خسارت زیادی از زلزله هستند و نیازمند حمایت‌های معنوی و مادی همنوعان خود در سراسر کشور می‌باشند.

وی امدادرسانی و کمک‌های مومنانه شهروندان در جهت کاهش آلام زلزله‌زدگان را ضروری دانست و گفت: جهاد کشاورزی همیشه در بزنگاه تاریخی در صحنه بود و در این موضوع نیز از کمک‌های انسان دوستانه خود دریغ نخواهد کرد.

اکبری از رسانه‌ها خواست افکار عمومی را برای مشارکت در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله خوی بسیج کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha