مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اُستان همزمان با دهه مبارک فجر در شهرکرد آغاز شد و در روز نخست این رقابت‌ها تیم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ۲ رشته والیبال و دارت قهرمان شد.

عبدالله جهانبخشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا شهرکرد افزود:بهمن‌ماه مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی به صورت سراسری در کشور و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و این دوره از مسابقات در اُستان مورد استقبال کارمندان نیز قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امسال ورزشکاران ۲۹ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری برای شرکت در ۶ رشته ورزشی در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و کارکنان رسمی، پیمانی، کارمعین و قراردادی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و دولتی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در ۶ رشته ورزشی در شهرکرد برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات منطقه‌ای و کشوری کارکنان دولت اعزام خواهند شد.

جهانبخشی ادامه داد: در مسابقات دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ۲ بخش بانوان و آقایان با حضور ۱۹ نفر خانم و ۲۲ نفر از آقایان ادارات مختلف استان در سالن ایثار شهرکرد برگزار شد.

وی یادآور شد:دربخش آقایان ۲۲ نفر از آقایان ورزشکار با هم به رقابت پرداختند و حبیب بابایی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مقام اول ، صفر نجفی از اداره کل ورزش و جوانان مقام دوم و شهریار تندرو و ناصر عسگری هر دو از اداره کل ورزش و جوانان بصورت مشترک مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

وی ادامه داد:در بخش بانوان نیز ۱۹ نفر از بانوان ورزشکار با هم به رقابت پرداختند و در نهایت فاطمه قربانپور از اداره کل ورزش جوانان مقام اول، اکرم معتمدی از اداره کل محیط زیست مقام دوم، شیدا عسگری‌پور از اداره کل دارایی و اموراقتصادی مقام سوم و معصومه صیفی از اداره کل دامپزشکی مقام چهارم مسابقات را کسب کردند.

جهانبخشی اظهار کرد: علوم پزشکی شهرکرد نیز در قسمت تیمی حائز مقام نخست این دوره از مسابقات دارت کارکنان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری شد.

وی یادآور شد:در نخستین روز دهه مبارک فجر نیز تیم دانشگاه علوم پزشکی قهرمان مسابقات والیبال کارکنان دولت چهارمحال و بختیاری شدو تیم والیبال اداره کل دامپزشکی مقام دوم و اداره کل جهادکشاورزی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال کارکنان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری گرامیداشت دهه مبارک فجر درسالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته چهارمحال و بختیاری در قالب ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای اُستان فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha