۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85017223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده چهار روستای شهرستان فارسان بسته شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبر: 85017223
جاده چهار روستای شهرستان فارسان بسته شد

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار فارسان با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان گفت: به‌علت حجم بالای بارش‌ها جاده چهار روستای این شهرستان بسته شده است.

سید هادی صالحی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: شهرستان فارسان ۲۲ روستا دارد که از این تعداد روستاهای اُمیدآباد سراب، سپیدانه و دو روستاهای منطقه هیرگان بسته شده و اهالی آن‌ها در محاصره برف قرار گرفته است.
وی با اشاره به باز بودن جاده فارسان به باباحیدر به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ افزود: این در حالی است که تردد در این جاده حدفاصل گردنه بخش‌آباد بعد از سربالایی سد غدیر باباحیدر به‌علت بادروف برف بسیار سخت، لغزنده و خطرناک است.
صالحی به لزوم خودداری رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری اشاره و تصریح کرد: رانندگان در صورت ضرورت به انجام سفر باید زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و خوراک لازم را به‌همراه داشته باشند.
وی یادآور شد: از تمامی مردم و رانندگان درخواست می‌شود تا سفر و تردد خود از جاده‌های شهرستان فارسان را به صبح روز پنجشنبه موکول کنند.
فرماندار فارسان اظهار داشت: رانندگان و گرفتاران در جاده‌های برفی می‌توانند برای درخواست کمک با نیروهای جمعیت هلال‌احمر در ارتباط باشند.
صالحی گفت: بازگشایی بسیاری از جاده‌های شهرستان فارسان به بولدوزر نیاز دارد اما متاسفانه این شهرستان بولدوزر ندارد و درخواست شده تا از استان یک دستگاه بولدوزر به این شهرستان اعزام شود.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی فعال در چهارمحال و بختیاری باعث بروز رعد و برق در برخی نقاط و کولاک برف در گردنه‌ها و رخداد بهمن شده است و از همین رو توصیه می‌شود نکات ایمنی در این مدت رعایت شود.
بارش‌ها به تناوب در ساعت‌هایی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha